משרה נדרשת: קניין רכש
(ההגדרה מיועדת לנשים וגברים כאחד)
תפקיד: קניין רכש
כפיפות: מנהל מחלקה, מקצועית: ראש תחום
כפיפים: אין
מטרה/ ייעוד
ביצוע הזמנות , ומעקב משלוחים ואספקות ע"פ הצורך ובהתאם לנהלים , ועמידה בלוחות זמנים.
תחומי אחריות
- ביצוע הזמנות- קבלת הצעות מחיר מספקים במקרה של פריטים ללא מחירונים מוגדרים, וטיפול בהן.
- מעקב אחר הזמנות פתוחות ומשלוחים עד אספקה (ווידוא אספקה)
- עדכון יוזמי ההזמנה לגבי אספקת הפריטים.
- טיפול בתלונות מול ספקים, אספקות ובחלק הלוגיסטי.
קשרי עבודה
- פנימיים: עם כל עובדי הארגון (בארץ ובחו"ל)
- חיצוניים: ספקים בישראל ובעולם.
משימות
- טיפול בהזמנות רכש משלב ההזמנה ועד קבלת הסחורה כולל קבלת מועדי אספקה וניהול השילוח.
- ניהול וניתוח משא ומתן להצעות מחיר מול הספקים.
מדדי הצלחה
- הגעת סחורה בזמן ללא יצירת מלאים או חוסרים. במחירים המוגדרים או במקרים ללא מחירונים במחירים הטובים ביותר האפשריים.
- טיפול נכון בהזמנות מבלי לגרום לעיכובים
דרישות המשרה
- הנדסאי מכונות / תעשייה וניהול
- השתלמויות בתחום לוגיסטיקה ורכש – יתרון
- ניסיון מוכח בעבודת רכש בתעשייה- יתרון
- ניסיון מוכח בעבודה במערכות ERP, ניסיון במערכת MOVEX – יתרון
- ידע וניסיון ב EXCEL
- אנגלית- ברמה גבוהה
נתונים אישיים
- אסרטיביות, כושר ניהול משא ומתן, יצירתיות וגמישות.
- תקשורת טובה, יכולת עבודה בצוות, בעל אוריינטציה של שירות
- יושרה (Integrity)
- עמידה בתנאי לחץ
- הנעה עצמית גבוה
חשוב מאוד לרשום על גבי קו"ח שנשלחים "קידום תעסוקה כיוונים באר שבע". קורות חיים של מועמדים/ מועמדות נא לשלוח ל מייל: orelh@Raval.co.il