שירותי תמיכה שאלות נפוצות

שאלות נפוצות - FAQ

מדריך שיחזור סיסמה

איפה נמצאות מעבדות מחשבים?

במכללה פועלות 8 מעבדות מחשבים הממוקמות בבניינים B, C, G.
מעבדות: B104, B106, B107, C109, G002, G003, G005, G006.
בעזרת שם המשתמש וסיסמא ניתן להפעיל מחשב אחד בלבד במעבדה. בסיום עבודה במחשב יש להתנתק מהמערכת. (LOG OFF)
אין להכניס אוכל ושתיה למעבדה.

המחשב במעבדת מחשבים לא נותן להכנס למשתמש, רושם מיד LOG OFF?

סטודנט נכנס עם המשתמש שלו במחשב אחר, ולא יצא מהמשתמש. יש לגשת למחשב האחרון שהסטודנט היה בו לצאת מהמשתמש.
במקרה של יציאה לא מסודרת מהמשתמש, כגון הפסקת חשמל או המחשב נתקע, יש לפנות למדור מחשוב.

מה הם שעות פעילות מעבדות מחשבים?

ימי א'-ה': 8:15-21:30
יום ו': 8:15-13:30

איפה נמצאים חדרי הדפסות?

במכללה ישנם 2 חדרי הדפסות – אחד בבניין G  והשני נמצא בספרייה. יש אפשרות להדפיס מכל מחשב באחד מהחדרים הנ"ל. למידע נוסף יש לפנות לדף ההסברים הנמצא במעבדות המחשבים ובספרייה. תשלום על הדפסות הם באחריות חברה חיצונית, נא לא פנות למדור מחשוב בנושאים אלו, ליד כל מדפסת על הקיר יש טלפון של החברה לבירורי תשלום.

אינטרנט אלחוטי?

במכללה ובכל שיטחה, לרבות חדרי לימוד ומעבדות מחשבים, פועלת רשת אינטרנט אלחוטית:
שם הרשת האלחוטית: TCBS
סיסמא: !tcb#!college

האם ניתן להתקין תוכנות הנלמדות במכללה בבית?

סטודנטים יכולים להתקין חלק מהתוכנות הנלמדות בשיעורים אצלם בבית. תוכנות אלו הן גירסאות סטודנט או חינמי. מדור מחשוב לא אחראי על התוכנות האלו, אנו בסך הכל מספקים לינקים או מדריכים להורדות.
לרשימת תוכנות לסטודנטים לחץ כאן
כמו-כן, קיימת אפשרות להתחבר מהבית לתוכנות במכללה, חיבור שולחן עבודה מרחוק למדריך לחץ כאן

איך אפשר לראות הקלטות של שיעורים בזום?

הקלטות של שיעורים בזום ניתן למצוא במודל. במודל יש לגשת לקורס ולמצוא את המשאב של זום, לאחר מכן יש לגשת ל CLOUD RECORDING ולבחור את ההקלטה שאתם רוצים לראות.
כמובן כל זה אם המרצה עשה הקלטה את השיעור.
בטלפון, לא ניתן לראות הקלטות במודל דרך אפליקציה, רק דרך דפדפן.

סטודנט לא רואה קורס במודל?

  1. יש לבדוק שהסטודנט בחר שנה/סמסטר/מורה נכון. דוגמא: שנה – תשפ"ג, סמסטר – סמסטר א, מורה – הכל או שם מרצה של הקורס.
  2. הסטודנט בטעות הסתיר את הקורס במודל שלו, יש ללכת ל-"ניהול קורסים מוסתרים" בתחתית הרשימה של קורסים ולבדוק אם הקורס מוסתר.
  3. יש לבדוק האם הסטודנט רואה את הקורס במידע אישי, אם לא, אז לפנות למזכירות אקדמית ולבדוק האם הסטודנט רשום לקורס.

סטודנט לא מצליח להעלות קובץ לתיבת הגשה במודל, המערכת מנסה להעלות לא קורה כלום?

יש לבדוק מה גודל הקובץ, ברירת מחדל של גודל קובץ בתיבת הגשה הוא 20 מגה. אם גודל הקובץ יותר מ- 20 מגה, המערכת לא תאפשר להעלות את הקובץ. יש להקטין את גודל הקובץ ולנסות שנית.
למרצה יש אפשרות לשנות את גודל הקובץ שאפשר להעלות, גודל קובץ מרבי הוא 20 מגה.