טקס דיפלומות מחזור ס”ה


בוגרי מחזור ס”ה- הבמה מחכה לכם!
אנו מתרגשים להזמינכם לטקס הענקת דיפלומות הנדסאים לבוגרי המכללה הטכנולוגית באר שבע.
הטקס יתקיים ביום חמישי ה- 9.7.26, כ”ד בתמוז תשפ”ו ברחבה המרכזית במכללה.
שימו לב:
  •  התכנסות וכיבוד בשעה 17:30
  • מקבלי התעודה מתבקשים להגיע בחולצה לבנה
  • חלוקת גלימות (באולם הסיף) וצילומים החל משעה 16:00
גאים בכם ומצפים לראותכם בטקס!