תוכנית התמחות להנדסאים 2017

במסגרת יוזמה ושיתוף פעולה של מרכז לאודר לקידום התעסוקה בנגב ועמותת ארץעיר , המכללה הטכנולוגית והדבר הבא, החלה לפעול השנה תכנית התמחות להנדסאים.

התכנית מיועדת לסטודנטים בשנה האחרונה ללימודים, בעלי הישגים גבוהים, במטרה לשלב את הסטודנטים לתקופת התמחות בתעשייה בתחום ההנדסאים.

במסגרת התוכנית זוכים הסטודנטים להכשרה מעשית למשך 3 חודשים ע"י שילובם בהתמחות אצל מיטב המעסיקים בנגב ובתעשייה. 10 הסטודנטים שנבחרו לתוכנית כבר שולבו בימים אלו במספר מקומות:  סודה סטרים, נטפים, עיריית באר שבע, ווב מדיה ועוד. בנוסף , זוכים הסטודנטים בכלים תעסוקתיים והכוונה לקריירה ע"י סדנאות קריירה וליווי אישי.

בלה אלכסנדרוב, מנכ"לית ארץעיר, הארגון שיזם את תכנית ההתמחות בשיתוף עם JNF ארה"ב:  "ארץעיר פועלת בכל הארץ כדי להשאיר צעירים בערים בפריפריות ולייצר איכות חיים קהילתית. תעסוקה היא נדבך ראשוני ומרכזי במשימה הזו, ולכן יזמנו את תכנית המתמחים של מרכז לאודר יחד עם JNF ארה"ב.

אנחנו מקדמים תעסוקה איכותית בנגב מתוך אמונה שצעירים רוצים להישאר לגור כאן, ומחפשים הזדמנויות לתעסוקה איכותית שיאפשרו להם לבנות כאן את הקריירה שלהם.

כדי לענות על הצרכים של מגוון אוכלוסיות, חשוב לנו לקדם בנגב את כל תחומי התעסוקה, כגון הנדסאים, מנהלי רשתות, ובוגרי מגוון הכשרות מקצועיות – ולאו דווקא להתמקד באקדמאים.

תכנית ההתמחות מאפשרת לצעירים מקומיים לצבור ניסיון מקצועי, להכיר מקרוב את המעסיקים, ולחוות את החיים בנגב עם מקצוע מעניין ומאתגר. לכן תכנית ההתמחות רותמת את הצעירים להישאר באזור."

כשתעשייה, חברה והשכלה טכנולוגית משלבים ידיים במכללה הטכנולוגית באר שבע- הבית של ההנדסאים! הדרך לתעסוקה והצלחה היא במרחק נגיעה!