שנת הלימודים במכללות הטכנולוגיות תיפתח ב-24.12.23

ציבור הסטודנטים וסגל המכללה שימו לב !

בפורום המכללות הטכנולוגיות הודיעו הבוקר כי שנת הלימודים במכללות הטכנולוגיות תיפתח ביום א', 24.12.23. ההחלטה התקבלה בשיח ובשיתוף פעולה עם מה"ט במשרד העבודה.

לצד ההודעה על פתיחת שנת הלימודים ב-24.12.23, המכללות הטכנולוגיות הודיעו כי יציגו מתווים אשר יאפשרו קליטה הדרגתית של משרתי המילואים בתקופה הקרובה והדגישו כי השבוע הראשון של פתיחת הלימודים יתקיים בעצימות נמוכה לצורך הנעת המערכת.

יעקב דור, מנכ״ל המכללה הטכנולוגית באר שבע ומרכז פורום המכללות הטכנולוגיות מסר: "אנו מחויבים לחיזוק פריון המשק בתקופה הרגישה הנוכחית. לפיכך, הנהגת פורום המכללות הטכנולוגיות פועלת בכדי לאפשר את פתיחת שנת הלימודים האקדמית תשפ"ד, תוך הקפדה על איכות הלימודים האקדמיים ומתן מעטפת תמיכה למשרתי המילואים. הודעה מפורטת על סדרי הפתיחה במכללות השונות תימסר לסטודנטים, באמצעות המכללות, במהלך השבוע הקרוב.

אנו מבקשים להביע את הערכתנו והוקרתנו לכל כוחות הביטחון המגויסים למאמץ המלחמתי – ולחזק מכאן את ידיהם. אנו מתפללים לשובם אלינו במהרה, בריאים ושלמים, יחד עם כל החטופים . סגלי המכללות יעשו כל שביכולתם על מנת למנוע את הפגיעה האקדמית באנשי כוחות הביטחון ובמשרתי המילואים ויעניקו להם את מלוא התמיכה והליווי, הלימודי והרגשי״.