שיא במכללה הטכנולוגית באר שבע- 168 מצטיינים

שיא במכללה הטכנולוגית באר שבע – 168 מצטיינים

המכללה הטכנולוגית ב"ש ציינה את הישגי הסטודנטים בטקס המצטיינים השנתי אשר התקיים במהלך חודש ינואר. בטקס חולקו מלגות הצטיינות לסטודנטים שסיימו את שנת הלימודים בהצטיינות יתרה ותעודת הערכה לסטודנטים שסיימו את לימודיהם בהצטיינות.  

המכללה ציינה את ההישגים של הסטודנטים בטקס מצטיינים לשנת תשפ"ב. בטקס קיבלו 168 סטודנטים מצטיינים משנה ב' תעודות הצטיינות בגין הישגיהם הלימודיים. מתוך כלל המצטיינים, 41 סטודנטים קיבלו הצטיינות יתרה.

המצטיינים אשר קיבלו תעודת הצטיינות יתרה זכו גם במלגת הצטיינות וזאת כהוקרה והערכה להישגיהם הלימודיים. המלגות חולקו באדיבות המכללה, המקיימת מסורת של תמיכה ארוכת שנים בסטודנטים המצטיינים. בנוסף, הוענקו מלגות לסטודנטים מצטיינים במגמה למכונות  ע"ש ד"ר שמואל יוסיפון (ז"ל) אשר הקים את המגמה למכונות במכללה.

הטקס התקיים באודיטוריום והוקרן מחוצה לו לטובת משפחותיהם של המצטיינים. הגב' לירון זינו הנחתה את הטקס וציינה לשבח את כלל המצטיינים והדגישה כי בכיתות פעמי עתידים תוכנה ואלקטרוניקה יש 100% מצטיינים.

סיפור הצלחה בקרב המצטיינים:

סילבר ליינינג- סטודנטית שנה ב' במגמת מכשור רפואי- ממוצע 95 (נייד 052-8914871)

בת 24 מרחובות. בחרה ללמוד מגמת מכשור רפואי על מנת לעזור פיזית לאנשים, רואה במכללה הטכנולוגית באר שבע כמו משפחה שיש תמיד במי להיעזר ובכיתה יש חברים והיא ממליצה ללמוד כאן כי רוכשים מידע משמעותי חשוב לחיים בשילוב התנסות מעשית בבית חולים. היא מאוד גאה בעצמה על ההצלחה להית לראשונה בחייה במעמד מצטיינת והמשפחה מאוד תומכת.

רוני תמרי- סטודנטית שנה ב' במגמת תוכנה פעמי עתידים- ממוצע 91 (054-4218156)

בת 19 ממושב ניל"י. התרגשה מאוד כי זה כיף לקבל הוקרה על עבודה והשקעה, מתארת את הכיתה כיתה של מצטיינים. ללמוד במכללה זו תחושת שייכות עם חברים רבים והמכללה מעניקה מעטפת גדולה עם מרצים שתמיד דואגים לסטודנטים ומעבירים את החומר בסבלנות רבה. האווירה במכללה מצוינת והיא ממליצה מאוד ללמוד כאן.

אור בן שימול- סטודנט שנה ב' במגמת חשמל- ממוצע 88 (050-9421430)

בן 24 מבאר שבע. מתאר את תכנית הלימודים כתכנית לימודים הכוללת מעטפת רבה של תכניות הכשרה מיוחדות, תגבורים. המרצים ברמה גבוהה מאוד ועוזרים לסטודנטים כדי שכולם יצליחו. כיף לקבל הצטיינות על השקעה ולמידה והוא מאוד ממליץ ללמוד פה לכל מי שמעוניין ללמוד הנדסאים.

מנכ"ל המכללה מר יעקב דור בירך את הסטודנטים על הצטיינותם בלימודים: "תעודת ההצטיינות אשר תקבלו כאן היום הן תוצאה של השקעה, התמדה ומאמץ שיטתי של כל אחת ואחד מכם ועל כך מגיעות לכם מחיאות כפיים. הצטיינות בלימודים היא לא דבר ברור מאליו והיא מציגה את תמונת פני עתיד. מי כמוכם יודע שלימודי ההנדסאים הם לימודים לא פשוטים". כמו כן הוסיף שהביקוש להנדסאים בשוק העבודה הולך וגדל, ויחד איתו גם רמות השכר גדלות. דור הודה לשירה ברלינר פולג, מנהלת מה"ט על השתתפותה בטקס וציין שבימים אלו היא פועלת לבניית רפורמת המשך אשר תאפשר פיתוח וחיזוק של כלל מערך הכשרת ההנדסאים.

לירון זינו , דיקאנית הסטודנטים ומרכזת המכינות : "משנה לשנה ההתרגשות של בני המשפחה ותחושת הגאווה עולים. ניכר שהם גאים מאוד מהישגיי הסטודנטים אשר מחממים את הלב בכל פעם מחדש".

אלי אביסרור, יו"ר ארגון הקבלנים ומ"מ נשיא התאחדות בוני הארץ בירך את ההנדסאים המצטיינים ואמר: "ענף הבנייה בישראל עומד בפני אתגרים רבים מצד אחד והזדמנויות רבות מהצד השני. דפוסי החשיבה החדשים שלכם לצד התעוזה שאתם מביאים יחד עם עבודה רבת שנים שלנו, יסייעו לענף הבנייה למצוא פתרונות יצירתיים למשבר הדיור. אנו בארגון הקבלנים בנגב, גאים לתמוך בדור העתיד ולפעול לחיזוק ענף הבנייה באמצעות כוח אדם איכותי ומקצועי".

אודות המכללה הטכנולוגית

המכללה שמה לה למטרה להיות מנוף לפיתוח  ההון האנושי בתחום התעשייה בנגב. מיום הקמתה בשנת 1954 המכללה הכשירה למעלה מ – 65,000 בוגרים. מעל 91% מהבוגרים  עובדים בתעשייה הישראלית במגוון משרות ובהם תפקידי מפתח בתעשייה הביטחונית, בתשתיות, מסחר ובתחומים נוספים. למכללה מגוון מסלולים- הכשרת הנדסאים, קורסי הכשרה מקצועית, מכינות והכשרת כוח אדם מקצועי בשיתוף התעשייה בנגב. 98% מהסטודנטים במכללה הם תושבי מטרופולין באר שבע, 42% מהלומדות הן נשים, כ- 15% מהחברה הבדואית.

כתבה ב beersheva.mynet.co.il