מ.ס.ע שנה"ל תש"ף

פרויקט ״מסע" הוקם במטרה לאפשר לצעירים יהודים לשהות  בישראל במשך 8 חודשים במהלכם הצעירים לומדים את הארץ לאורכה ולרוחבה, לומדים את השפה באולפן , יוצרים קשרים עם צעירים ישראלים, נחשפים לתרבויות שונות ולמנטליות ישראלית . בנוסף , זוהי הזדמנות עבור צעירים לרכוש ידע מקצועי בתחומים מאוד מעניינים כגון צילום וגרפיקה.

המכללה הטכנולוגית באר שבע היא אחד המארגנים הגדולים של פרויקט "מסע" במדינת ישראל ומקיימת תכניות במגוון תחומים ביניהם: גרפיקה, צילום, עריכת וידאו, מולטימדיה והתוכנית הייחודית של הכנת רופאים למבחני רישוי בשיתוף המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה.

גם השנה קוימו 4 תוכניות ובסיומם נערכו טקסים מרגשים במעמד נציגי משרד הקליטה, מנהלת הקליטה של העיר, הנהלת המכללה הטכנולוגית והסוכנות היהודית, בהם בנוסף לתעודות הגמר חולקו גם

תעודות זהות לבוגרים שהחליטו "לעשות עליה" מיד עם סיום התוכנית ולקבוע  מושבם בבאר שבע. לאור המצב השנה הטקסים התקיימו בצורה מקוונת ובמסגרת זו הוצגו עבודות ופרויקטים של משתתפי התוכניות .

במחזור הנוכחי 98 בוגרים סיימו את התוכנית מתוכם 43 סיימו מסלול במגמת עיצוב גרפי, 25 במגמת מולטימדיה ו- 30 רופאים. 25 רופאים "עשו עליה" מיד עם סיום התוכנית ו- 45 ממגמת עיצוב ומולטימדיה. המכללה הטכנולוגית גאה בתרומתה לעידוד העלייה והפרחת הנגב בצעירים איכותיים ומקצועיים.