מ.ס.ע שנה"ל תשע"ז

בטקס מרגש במעמד ראש עיריית באר שבע מר רוביק דנילוביץ, מנכל"ית מסע גב' לירן אבישר, מנהלת המחוז במשרד לקליטת עליה גב' נטלי גרנד, מנהל מרכז קליטה יעלים מר מוריס כהן ובו הוענקו תעודות זהות למעל 100 עולים חדשים שבזכות הפרויקט הייחודי קבעו את מושבם בבאר שבע. המכללה הטכנולוגית באר שבע גאה בכך שמעל 90% ממשתפי תכנית "מסע" TCB עשו עלייה בסיום התכנית. בנוסף, הוענקו למסיימים שעמדו בהצלחה בבחינות ההסכמה תעודות סיום של המכללה הטכנולוגית באר שבע.

פרויקט ״מסע" הוקם במטרה לעודד שהות של יהודים צעירים בישראל לתקופה של 10 חודשים. זוהי הזדמנות עבור צעירים לרכוש ידע מקצועי וחוויה ישראלית מקיפה משולבת בתכניות לימודי עברית, סיורים בארץ ופעילויות העשרה. .המכללה הטכנולוגית באר שבע היא אחד המארגנים הגדולים של תכנית "מסע" במדינה ישראל ומקיימת תכניות במגוון תחומים ביניהם: גרפיקה, צילום, עריכת וידאו, מולטימדיה והתוכנית הייחודית של הכנת רופאים למבחני רישוי בשיתוף המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה.

לפני הטקס הוצגה תערוכת עבודות מדהימה של משתתפי התכנית שלמדו ועשו פרויקטים מגוונים. תערוכת העבודות של בוגרי התוכנית הכוללת פרויקט מדהים בצילום תלויה עכשיו במסדרונות המכללה הטכנולוגית.

מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע מר דב תמיר  נזכר בימים שהיה עולה חדש ושהוא מודע לקשיים העוברים על עולה במיוחד עם הוא בארץ ללא הורים.

ראש עיריית באר שבע מר רוביק דנילוביץ הדגיש בדבריו  כי תכנית המסע של הסטודנטים שיצאה מארץ מוצאם, הגיעה לבאר שבע, "בירת ההזדמנויות" של ישראל לצעירים.