טקס פתיחה תכנית הנדסאים לעובדי סודה סטרים במכללה הטכנולוגית באר שבע

טקס פתיחה תכנית הנדסאים לעובדי סודה סטרים במכללה הטכנולוגית באר שבע

המכללה הטכנולוגית באר שבע ממשיכה בתכניות לימודי הנדסאים בשיתוף התעשייה הישראלית וקיימה טקס פתיחה ייעודי לעובדי סודהסטרים בתכנית הנדסאים במסגרת מסלולי קריירה של החברה. בטקס נכחו הסטודנטים החדשים והשתתפו בטקס כמות מרשימה מאוד של מנהלים ונציגים מטעם חברת סודהסטרים ומטעם המכללה הטכנולוגית באר שבע.

למפגש הוזמנו הסטודנטים החדשים, עובדי סודהסטרים שנבחרו בתהליך מיון איכותי וקפדני לכניסתם למסלול פיתוח קריירה ייחודי של חברת סודהטרים. הסטודנטים ילמדו לימודי הנדסאים במגוון מסלולי לימוד המותאמים לצרכי החברה: הנדסאי חשמל, הנדסאי אלקטרוניקה, הנדסאי מכונות והנדסאי קירור ומיזוג אוויר. התכנית היא בעידוד ובמימון מלא של החברה הכוללת מעטפת ליווי וסיוע על מנת להביא לסיום לימודי התואר הטכנולוגי בהצלחה.

מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע, יעקב דור, סיפר כי: "המכללה הטכנולוגית באר שבע ממשיכה להוות מוקד לתכניות אסטרטגיות בשיתוף התעשייה הישראלית והשיתוף עם סודהסטרים מאפשר לעובדי החברה לרכוש השכלה טכנולוגית מקצועית.  מדובר על תכנית ייחודית בה שילבנו עובדים במגוון מסלולי לימוד הנדרשים בחברת סודהסטרים לרבות הנדסאי מכונות, חשמל, אלקטרוניקה ומיזוג אוויר. אנו גאים שסודהסטרים בחרה בנו ומאחלים הצלחה גדולה לסטודנטים שבזכות רכישת תואר מקצועי ישתלבו בתפקידי מפתח בסודהסטרים".

אורית בר קמה, מנהלת פיתוח ארגוני ולמידה בסודהסטרים אמרה: "מסלול ההנדסאים הוא תכנית הדגל שלנו במסגרת תכנית מסלולי קריירה. התוכנית נולדה מתוך תפיסה בסיסית של יצירת חיבור בין הצורך של העובדים להתפתח, לבין הצרכים שלנו בארגון לאייש משרות במגוון תחומים מקצועיים. סטרימריות וסטרימרים, ללא הכשרה קודמת או רקע לימודי, מקבלים הזדמנות לרכוש מקצוע לחיים, לקבל תעודה אקדמית, להשתלב בתפקידים נחשקים, ומעל לכל – לחוות תחושת מימוש והצלחה אמיתית".

גלית צוקר, סמנכ"ל משאבי אנוש גלובאלית בסודהסטרים בירכה את הסטודנטים שמתחילים ללמוד בתוכנית, וציינה: "בסודהסטרים אנו מאמינים בפיתוח העובדים מבפנים. אנו נמשיך לתמוך בסטודנטים שלנו, ולפתח את עובדינו, אך לא פחות חשוב זה ההשקעה של הסטודנטים, ההתמדה שלהם והרצינות".

עלי אלקרנאוי, עובד סודהסטרים, בוגר מחזור א' אמר: "התוכנית הזו נתנה לי הזדמנות משמעותית לקידום ולפיתוח שלי, הדרך לא תמיד היתה קלה אבל זה השתלם".