טקס מצטיינים תשע"ח

118 מצטיינים במכללה הטכנולוגית באר שבע

בטקס הוקרה חגיגי ומרגש במעמד מכובד בו נכחו : ד"ר חפצי זוהר מ"מ וסגנית ראש העיר באר שבע, והממונה על תיקי החינוך והרווחה, מר פיני בדש, ראש מועצת עומר ויו"ר הועד המנהל של המכללה הטכנולוגית, מר  דב תמיר מנכ"ל המכללה הטכנולוגית, מר יעקב דור, משנה למנכ"ל המכללה, אורחים מכובדים, חברי סגל, סטודנטים, סטודנטיות ובני משפחה.

הטקס התקיים, ביום ראשון ה-18/3/18.  בטקס קיבלו 118 סטודנטים מצטיינים משנה ב' תעודות הצטיינות בגין הישגיהם בשנת הלימודים תשע"ז, מתוכם 18 סטודנטים בהצטיינות יתרה (ממוצע מעל 95) שזכו גם במלגת הצטיינות. בנוסף לזאת, הוענקו 4 תעודות הערכה על מצוינות חברתית לסטודנטים אשר פעילים בעשייה חברתית והתנדבותית במכללה.

את הטקס הנחתה בנועם הגב' לירון זינו, דיקאנית הסטודנטים, אשר ציינה כי סגל המכללה גאה בסטודנטים על הישגיהם הלימודיים והחברתיים, ועל כך שהם מייצגים בכבוד רב את ההנדסאים !  במהלך הטקס בירכה והעשירה ד"ר חפצי זוהר את הנוכחים בנושא המצוינות וההצטיינות. מלגות הצטיינות יתרה הוענקו באדיבות בנק לאומי, זו השנה הרביעית בה בנק לאומי מעודד ותומך במצוינות במכללה הטכנולוגית. במעמד הטקס והחלוקה ייצגה את הבנק גב' שולה אלוש, מנהלת בכירה בבנק.

כמו כן, זוהי השנה השנייה בה הוענקו מלגות לסטודנטים מצטיינים במגמה למכונות  ע"ש ד"ר שמואל יוסיפון (ז"ל) אשר הקים את המגמה למכונות במכללה ועמד בראשה בין השנים 1971-1979. את המלגות העניקו בני משפחתו.

את הסטודנטים המצטיינים ברך: מנכ"ל המכללה, מר דב תמיר, אשר הדגיש את הקשר ההדוק בין המכללה לתעשייה בנגב, ואת העובדה שהמכללה הכשירה עד היום יותר מ- 60,000 בוגרים אשר השתלבו בתעשייה בתפקידים שונים. עוד ציין המנכ"ל בנאומו את הפסיפס האנושי הרחב והמגוון של הלומדים במכללה: חיילים משוחררים, בעלי משפחות, דתיים, חרדים, חילוניים, עולים, ילידי הארץ, יהודים, בדואים, בני העיר, תושבי הנגב. כמן כן, הודה לכל המוסדות אשר סייעו במתן מלגות בערב זה.

הסיפורים מאחורי המצטיינים:  לוי אבשלום– בוגר מכינה קדם טכנולוגית במכללה בהצטיינות. סטודנט שנה ב' במגמת הנדסאי בניין- בהצטיינות יתרה! לאור הישגיו שמש כחונך לימודי לסטודנטים במרכז סיוע בדיקנאט, משולב בעבודה בתעשייה בתחום הנדסאי כבר תוך כדי לימודיו. " תודה גדולה וכנה למרצה מהמכינה בוריס צ'רטקוב אשר הקנה לי את הבסיס והמוטיבציה ללמוד ולהצליח. הוא מהווה עבורי הרבה יותר ממרצה והתעודות להן זכיתי שייכות גם לו על האמון בי בדרך, והאנושיות הייחודית"

נעמה אהרון ברנר- מצטיינת יתרה במגמת אדריכלות ועיצוב פנים. בין שלל כישוריה הנ"ל בוגרת תואר ראשון ושני בתחום האקולוגיה, והינה אמא לשלושה! אשר בחרה ללמוד את תחום האדריכלות והעיצוב שקרוב לליבה בנוסך לתאריה. " מרגישה שהלימודים משלבים גם את היצירה וגם את המעשה ושבחרתי במקום הנכון ללמוד במכללה הטכנולוגית באר שבע! אנו יוצאים עם כלים לחיים המקצועיים  בתחום ההנדסאים".

קישור לאלבום תמונות

לפרטים נוספים לחץ כאן