חלוקת תעודות הוקרה לחונכים במפעלי VISHY ישראל

המכללה הטכנולוגית באר שבע קיימה טקס חלוקת תעודות הוקרה לחונכים במפעלי VISHY ISRAEL. מדובר על סגירת מעגל בשותפות החשובה בין המכללה הטכנולוגית באר שבע לחברת VISHAY במסגרת התכנית הלאומית להכשרת הנדסאים.

לטקס הוזמנו 28 חונכות וחונכים, ראשי צוותים אשר ליוו 20 סטודנטים וסטודנטיות של המכללה הטכנולוגית באר שבע במגמות מכונות, כימיה ובקרה ואוטומציה, במסגרת המחזור הראשון של התכנית הלאומית להכשרת הנדסאים. התכנית היא יישום החלטת הממשלה, ומתוך ניסיון לחזק את הקשר בין הליך ההכשרה לצרכי המעסיקים, פיתחו מה"ט והג'וינט בשותפות עם הקרן והעמותה, תכנית ניסיונית חדשנית.

צוות התכנית הלאומית של המכללה הטכנולוגית באר שבע בהובלת ד"ר זהר ניר הגיעו לvishay  דימונה ובאר שבע ופגשו את החונכים, ראשי הצוותים, צוותי משאבי אנוש ואת ההנהלה הבכירה במעמד מרגש שמהווה החותמת הסופית של המחזור הראשון בתכנית. המכללה הטכנולוגית באר שבע , בהובלת יעקב דור, מנכ"ל המכללה, מודה לחונכים על הנכונות לקחת על עצמם אתגר ואחריות בליווי הסטודנטים בצעדיהם הראשונים בתחום המקצועי ובסביבת העבודה. כמו כן, מודים לחונכים שהצטרפו לנבחרת החלוצים ובטוחים כי ימשיכו לשמש דוגמא ומופת, לאורך כל הדרך.

בימים אלו החל מחזור החונכות השני, עם כ- 15 סטודנטים שמתנסים מעשית ב- Vishay ובקיץ הקרוב יהיה זה המחזור השלישי של התכנית הלאומית להכשרת הנדסאים במספר מתחנכים דומה. מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע, יעקב דור וצוות התכנית הלאומית רואים בשותפות זו חשיבות עליונה בהכשרת הנדסאים מקצועיים ומיומנים שייקלטו בהמשך בתעשייה באופן המיטבי ביותר.

מנכ"ל המכללה, יעקב דור סיפר: "אנו רואים ב Vishay שותפה אסטרטגית שביחד עם המכללה הטמיעה מודל הכשרת הנדסאים ייחודי בו סטודנטים של המכללה נקלטים להתנסות מעשית משמעותית במפעלי Vishay  לתפקידים נדרשים בתעשייה. המכללה הטכנולוגית באר שבע מודה לחונכים על הנכונות לקחת על עצמם אתגר ואחריות בליווי הסטודנטים בצעדיהם הראשונים בתחום המקצועי ובסביבת העבודה. אנו מברכים את החונכים שהצטרפו לנבחרת החלוצים ובטוחים כי ימשיכו לשמש דוגמא ומופת, לאורך כל הדרך."

מנכ"ל VISHY  ישראל מר גיל וויסלר סיפר: "ווישיי רואה חשיבות גדולה בשיתוף הפעולה עם המכללה. בדרך זו המשלבת למידה עם עבודה ניתן לקדם את הסטודנטים באופן היעיל והמהיר ביותר לתפקיד מאתגר ומוביל בתעשייה מתקדמת".