הענקת תעודות זהות לבוגרי תכנית מסע

הענקת תעודות זהות לבוגרי תכנית מסע  TCB של המכללה טכנולוגית באר שבע

בשבוע שעבר התקיים במכללה, טקס מרגש במעמד ראש עיריית באר שבע מר רוביק דנילוביץ, ממלאת מקום ראש העיר דר' חפצי זוהר, מנהלת אגף האוכלוסין במשרד הפנים מחוז הדרום הגב' ענת חכמון, מנהל מרכז קליטה יעלים מר מוריס כהן ,נציגי משרד הקליטה, משרד החינוך ומנהלת הקליטה העירונית ובו הוענקו תעודות זהות למעל 60 בוגרי פרויקט מסע שמיד עם סיום הפרויקט ייחודי זה החליטו לעלות לישראל ולקבוע  מושבם בבאר שבע. המכללה הטכנולוגית באר שבע גאה בכך שבמהלך 9 שנות הפעילות התוכנית בהנהגת המכללה, מעל 90% ממשתפי תכנית "מסע" TCB עשו עלייה בסיום התכנית.

פרויקט ״מסע" הוקם במטרה לאפשר לצעירים יהודים לשהות  בישראל במשך  10 חודשים במהלכם הצעירים לומדים את הארץ לאורכה ולרוחבה, לומדים את השפה באולפן , יוצרים קשרים עם צעירים ישראלים, נחשפים לתרבויות שונות ולמנטליות ישראלית . בנוסף , זוהי הזדמנות עבור צעירים לרכוש ידע מקצועי בתחומים מאוד מעניינים כגון צילום וגרפיקה.

המכללה הטכנולוגית באר שבע היא אחד המארגנים הגדולים של פרויקט "מסע" במדינה ישראל ומקיימת תכניות במגוון תחומים ביניהם: גרפיקה, צילום, עריכת וידאו, מולטימדיה והתוכנית הייחודית של הכנת רופאים למבחני רישוי בשיתוף המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה.

לפני הטקס הוצגה תערוכת עבודות מדהימה של משתתפי התכנית שלמדו ועשו פרויקטים מגוונים. תערוכת העבודות של בוגרי התוכנית הכוללת פרויקט מדהים בצילום מוצגים עכשיו במסדרונות המכללה הטכנולוגית.

ראש עיריית באר שבע מר רוביק דנילוביץ הדגיש במיוחד את שביעות רצונו מכך שבוגרי תכנית המסע החליטו לקבוע מושבם בבירת הנגב – באר שבע, "בירת ההזדמנויות" של ישראל. מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע מר דב תמיר  הדגיש בגאווה על חלקה של המכללה בתהליך כה מבורך של הבאת הצעירים לבאר שבע ואת תרומת של המכללה בהשבחת ההון האנושי של העיר.

קישור לאלבום תמונות