הענקת תעודות זהות לבוגרי תכנית מסע TCB של המכללה טכנולוגית באר שבע

הענקת תעודות זהות לבוגרי תכנית מסע  TCB של המכללה טכנולוגית באר שבע

בשבוע שעבר התקיים במכללה, טקס מרגש של סיום מחזור נוסף של תוכנית מסע במעמד נציגי משרד הקליטה , מנהלת הקליטה של העיר , מנכ"ל המכללה הטכנולוגית והסוכנות היהודית. כמו בכל מחזור גם הפעם חולקו תעודות גמר ותעודות זהות לבוגרי המחזור שהחליטו "לעשות עליה" מיד עם סיום התוכנית ולקבוע  מושבם בבאר שבע.

לפני הטקס הוצגה תערוכת עבודות מדהימה של משתתפי התכנית שלמדו ועשו פרויקטים מגוונים. תערוכת העבודות של בוגרי התוכנית הכוללת פרויקט מדהים בצילום מוצגים עכשיו במסדרונות המכללה הטכנולוגית.

במחזור הנוכחי 87 בוגרים סיימו את התוכנית מתוכם 31 סיימו מסלול במגמת עיצוב גרפי, 32  במגמת מולטימדיה ו-24 רופאים. 22 רופאים "עשו עליה" מיד עם סיום התוכנית ו- 30 ממגמת עיצוב ומולטימדיה. שאר המשתתפים, במגמות עיצוב ומולטימדיה חזרו לארצם להסדרת עניינים אישיים מתוך כוונה לעלות לישראל בתחילת  ספטמבר 2019 וזאת לצורך המשך למידה במסגרת באולפן עציון (לימודי עברית מתקדמים).

מנכ"ל המכללה מר דב פ. תמיר: " המכללה הטכנולוגית באר שבע גאה בכך שבמהלך 10 שנות הפעילות התוכנית בהנהגת המכללה, מעל 90% ממשתפי תכנית "מסע" TCB "עשו עלייה" בסיום התכנית ורוב משתתפי התוכנית בחרו להתגורר בעיר ".

פרויקט ״מסע" הוקם במטרה לאפשר לצעירים יהודים לשהות  בישראל במשך 8 חודשים במהלכם הצעירים לומדים את הארץ לאורכה ולרוחבה, לומדים את השפה באולפן , יוצרים קשרים עם צעירים ישראלים, נחשפים לתרבויות שונות ולמנטליות ישראלית . בנוסף , זוהי הזדמנות עבור צעירים לרכוש ידע מקצועי בתחומים מאוד מעניינים כגון צילום וגרפיקה.

המכללה הטכנולוגית באר שבע היא אחד המארגנים הגדולים של פרויקט "מסע" במדינה ישראל ומקיימת תכניות במגוון תחומים ביניהם: גרפיקה, צילום, עריכת וידאו, מולטימדיה והתוכנית הייחודית של הכנת רופאים למבחני רישוי בשיתוף המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה.