הודעה חשובה

תאריך: 15.7.2020

נגיף קורונה – 12 – מכתב לסטודנטים

לסטודנטים ולסגל המרצים שלום,

הבוקר נתבשרנו על מקרה קורונה "מאומת" במכללה הטכנולוגית באר שבע. הסטודנט שהה במכללה במסגרת בחינה בארגון וניהול הבניה של המגמה להנדסה אזרחית בחדר 301- B בתאריך 13.07.20 .כל הסטודנטים אשר היו בקרבתו  לרבות אנשי הצוות הרלוונטיים קיבלו הנחיות ממשרד הבריאות ונכנסנו לבידוד החל מהיום 15.07.20 .

בעקבות ההתפתחויות האחרונות ומתוך דאגה לבריאות של כולנו,  ובהתייעצות עם מרכזי המגמות במכללה אנחנו מצמצמים למינימום הכרחי את חובת ההגעה למכללה לפי הפירוט הבא:

  1. שיעורי השלמה/חזרה ימשיכו להתקיים כמתוכנן במערכת השעות, אך יעברו למערכת המקוונת BBB, עד סוף חודש יולי יועבר בצורה הדרגתית ממשק ההוראה המקוונת ממערכת BBB למערכתZOOM . הנחיות בנושא תקבלו במודל של כל קורס באמצעות מרצה הקורס.
  2. החל ממחר, יום חמישי ה – 16.07.20, לא יתקיימו במכללה מבחנים פנימיים וכולם יתבצעו בצורה מקוונת ע"פ הנחיות שיופצו בנושא במהלך היום.
  3. ככול שמתקיימות מעבדות במכללה, הן ימשיכו להתקיים כסדרם בקבוצות קטנות תוך שמירה קפדנית על כללי התו הסגול.
  4. פעילות של המרכז להשתלמויות תמשיך להתקיים במתכונת הקיימת והסטודנטים אשר בקורסים שלהם יש הכרח ללימודיים פרונטאליים, ילמדו במכללה בכיתות גדולות, וביתר הקורסים, בהתאם להנחיות המדור תתאפשר גם הוראה מקוונת.
  5. חובת הגעה למכללה תהיה למבחני מה"ט בלבד.
  6. המכללה תשתדל להעביר את כל הגנות הפרויקטים של מה"ט וההגנות הפנימיות לצורה מקוונת ובמידה ובמגמות מסוימות זה לא יתאפשר, יערכו ההגנות בצורה פרונטאלית ותהיה בהם חובת נוכחות.

אנחנו מאחלים הצלחה ובריאות טובה לכולם.

שנדע ימים טובים יותר,

הנהלת המכללה