ביקור מנכ"ל משרד העבודה וצוותו במכללה הטכנולוגית באר שבע

במהלך חודש ספטמבר, התקיים ביקור של מנכ"ל משרד העבודה, מר ישראל אוזן וצוותו במכללה הטכנולוגית באר שבע. במהלך הביקור בוצעה סקירה מקיפה מפי מנכ"ל המכללה יעקב דור אודות פעילות הענפה של המכללה ועל מגמות הפיתוח וההתחדשות במכללה הטכנולוגית ומגוון התכניות שמפעילה המכללה בימים אלו. בוצע סיור במעבדות המתחדשות בתחומי הטכנולוגיה השונים כגון מעבדת הגז הטבעי, חשמל, בקרה ואוטומציה ומיזוג אוויר.

דור סקר את מגמות ההכשרה הטכנולוגית בארץ עוד מימי הקמתה ועד אתגרי היום, הציג תכניות ופרויקטים מיוחדים שהמכללה מקדמת וכן את תרומתה הרבה לתעשייה ולחברה בדרום, לשוק העבודה הטכנולוגי ולפריון במשק וכן בעידוד צעירים לבחור בתחומי הכשרה טכנולוגיים המניעים את כלל המשק.

מר יעקב דור, מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע בדברי הסיכום למנכ"ל ציין: " כי הסטודנטים והסטודנטיות הלומדים מקצועות טכנולוגיים מעשיים, תורמים תרומה מכרעת לחוסן הלאומי ומהווים את העתיד של מדינת ישראל. ההשכלה האקדמית חשובה וחיונית לעתידנו אך היא לא חזות הכול. בלי הנדסאים מוסמכים בכמות הנדרשת, לא נוכל לפתח את זירת ההייטק, לקיים תעשייה משגשגת, ותנופת הפיתוח והבנייה תיעצר. לצד השקעה תקציבית, מדינת ישראל חייבת לתרום למיתוג ההשכלה הטכנולוגית ובכך לעודד יותר ויותר צעירים לבחור במסלול ההשכלה הטכנולוגית".

מנכ"ל משרד העבודה מר ישראל אוזן הודה על הביקור המרשים והפורה והדגיש שהוא חבר נאמן של ההשכלה הטכנולוגית ומבין מאוד את חשיבותה ותרומתה לחוסן הלאומי והבטיח שיפעל ללא לאות למען העצמתה וחיזוקה במסדרונות הממשלה.