אחד ממנועי הצמיחה הגדולים

כך אמר מנכ"ל משרד העבודה ישראל אוזן, בטקס הענקת הדיפלומות לבוגרי המכללה הטכנולוגית להנדסאים באר שבע על חשיבותה של המכללה הטכנולוגית לכלכלה הישראלית

במעמד מנכ"ל משרד העבודה ישראל אוזן, ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', יו"ר ארגון הקבלנים בנגב ומ"מ נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ אלי אביסרור, יו"ר הוועד המנהל של המכללה הטכנולוגית להנדסאים באר שבע פיני בדש, יו"ר האסיפה הכללית של המכללה הטכנולוגית והמנכ"ל לשעבר דב פ. תמיר, מנהל תוכניות מיוחדות במה"ט שמעון דוד, ראש מינהלת "עתידים" סא"ל אוריה שמעון, מנכ"ל המכללה יעקב דור והמשנה למנכ"ל רו"ח אביבה דידי, נערך ביום חמישי שעבר, טקס הענקת הדיפלומות למאות הנדסאים בוגרי מחזור ס"ג של המכללה. את דבר הבוגרים נשאו בוגרי המגמה להנדסה אזרחית המשרתים במילואים, עוז גליק ואפיק כהן.

במהלך האירוע המרגש, בהנחיית שדר הטלוויזיה והרדיו הוותיק דן כנר ובליווי שירתה של הזמרת סער ליבן תושבת "עוטף עזה", חולקו דיפלומות ל-523 בוגרי המחזור. כזכור, בתחילת השנה, הוענקה הדיפלומה של הבוגר ה-524, בכור סויד ז"ל, שסיים בהצטיינות את לימודיו במגמה לאדריכלות נוף ונהרג בשבעה באוקטובר האחרון, לאימו הדסה תבדל"א, שנכחה גם בטקס חלוקת הדיפלומות. 23 מהבוגרים סיימו את לימודיהם במכללה, המציינת השנה 70 שנות מצוינות אקדמית, בהצטיינות יתרה, ו-104 בוגרים (ביניהם כאמור, סויד המנוח), עשו זאת בהצטיינות.

מנכ"ל המכללה הטכנולוגית יעקב דור: "בשנת הלימודים האחרונה, עמדה המכללה בפני אתגרים לא פשוטים. השנה, חוגגת המכללה 70 שנות מצוינות טכנולוגית, ובמהלכה עברנו, יחד עם מאות הבוגרים שמקבלים בטקס זה את הדיפלומות שלהם, את ה-67 אלף בוגרים. לקראת שנת הלימודים הבאה, אנחנו נערכים לפתיחת מגמה חדשה, הנדסאי רכב, בשיתוף איגוד המוסכים, וזאת לאחר שהשנה פתחנו מגמה חדשה של הנדסאי עיצוב תעשייתי, במסגרת השקת בית הספר לעיצוב. כמו שכל הבוגרות והבוגרים שלנו יודעים, הלימודים לתואר הנדסאי אינם קלים, ודורשים השקעה רבה, ולמרות התקופה המורכבת, הם הצליחו לעמוד באתגר, ושוק העבודה יודע להעריך זאת! אנו עדים בשנים האחרונות, לצורך הולך וגובר להנדסאים בשוק העבודה הישראלי. תואר ההנדסאי מבסס עצמו ככרטיס כניסה לתעסוקה איכותית בחברות וארגונים מובילים, והמכללה הטכנולוגית ממשיכה להוביל את המאבק הקריטי להפיכת תואר ההנדסאי לתואר אקדמי לגיטימי".

מנכ"ל משרד העבודה, ישראל אוזן: "איזה קהל מדהים ויפה: כל המגוון של החברה הישראלית ביחד, תחת מטרה שמאחדת את כולנו לעתיד משותף, בטוח ומבטיח יותר. אותי ברמה האישית זה מרגש מאוד. מי שיצא לו לעבוד עם מנכ"ל המכללה, יודע שיעקב דור זה בולדוזר. חשוב לציין בפניך, אדוני ראש העיר, שיש לך בתוך העיר את אחד ממנועי הצמיחה הגדולים היום במשק הישראלי, שנמצא עכשיו במשבר כוח אדם גדול מאוד. מנגנון ההשכלה הטכנולוגית מייצר לנו בזמן מהיר יחסית להשקעה האקדמית, איכות מדהימה שהמשק כיום צמא אליה. פונים אליי כל בכירי התעשיות הביטחוניות, הבניין וכל המגמות המדהימות שהמקום הנפלא הזה מייצר. הנתונים המנהליים שלא משקרים, מראים באופן מובהק שבוגרי מכללות מה"ט מרוויחים יותר מבוגרי האקדמיה בתחומם. אני מתחייב שמחכה לכם עתיד מזהיר".

ראש עיריית באר שבע ויקיר המכללה הטכנולוגית רוביק דנילוביץ': "וואלה מרגש! המפגש הזה כאן הוא בעצם המשך ישיר ל-3,000 שנות היסטוריה וכינון מדינת ישראל. עכשיו, מתחיל המסע האמיתי המקצועי שלכם אל עבר הגשמת החלום. קחו את הלהט שיש בכם, ותעשו הכל כדי ליצור לנו עולם טוב יותר. אם יש תקווה גדולה, זה לראות אתכם כאן, כי אתם לתפארת באר שבע, הנגב ומדינת ישראל"!

לכתבה המלאה באתר חדשות באר שבע והנגב >>

לכתבה המלאה באתר מיינט באר שבע>>

לכבתה המלאה באתר באר שבע נט>>