ביקור ראש מועצת ירוחם הגב' טל אוחנה במכללה הטכנולוגית באר שבע

ביקור ראש מועצת ירוחם הגב' טל אוחנה במכללה הטכנולוגית באר שבע לצורך בחינת שיתופי פעולה אפשריים

ב-28.01.2020 התארחה במכללה טכנולוגית באר שבע ראש מועצת ירוחם הגב' טל אוחנה, במסגרת הביקור, נחשפה למגוון הפעילויות במכללה,  נפגשה עם חברי ועדת ההוראה העליונה המכללה .

מטרת הביקור במכללה הטכנולוגית באר שבע  הייתה להתחבר ללב העשייה של ההשכלה הטכנולוגית להכיר מקרוב את מגוון הפעילויות המתקיימות במכללה בתחומי הכשרת הנדסאים במגוון רחב של מגמות לימוד טכנולוגיות ובתחומי הכשרה מקצועית והשתלמויות. במסגרת הביקור סקר מנכ"ל המכללה מר דב פ.תמיר  את פעילות המכללה בכלל והדגיש את הפרויקטים המיוחדים בפרט והדרכים להתמודד עם המחסור הצפוי בעובדים מקצועיים.

גב' טל אוחנה  התעניינה בשותפות שתאפשר למצות את הפוטנציאל של תושבי ירוחם ע"י קיום חלק מההכשרה בישוב עצמו , לשם כך מוכנה להעמיד כיתות לימוד ומשאבים נוספים ככול שיידרש. נדונה ההכשרה הייעודית שצפויה המכללה לקיים עבור מפעל אלביט החדש ברמת בקע שליד ירוחם. גב' אוחנה הסבירה שהיא מאוד מעורבת בתהליכי  המעבר של המפעל שיהווה בהמשך עוגן תעסוקה משמעותי לתושבי האזור, כאשר הצפי לשנת 2030 להעסיק בו כ -10,000 עובדים מקצועיים ומיומנים.  במסגרת הביקור קיבלה את מדליית המכללה וחתמה בספר האורחים. הוחלט בישיבה להמשיך על בחינת שיתופי הפעולה בכל תחומי ההכשרות.